Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enkel, men ikke nødvendigvis på en god måte. Jeg syntes det var mye feil med utregningene av forsikringene. Ut fra dette ville jeg ønsket en samtale på vurdering av forsikringene men fikk en reduksjon uten samtale.
Svært mange av våre kunder ønsker heldigital kontakt med oss. Ta imidlertid gjerne kontakt med vårt Kundesenter eller send oss en sikker melding på våre nettsider, slik at du blir trygg på at du har fått den forsikringsdekningen du ønsket.
Bruker ekstremt tid på kundeservice. Kunde behandler sier rett ut at de er overarbeidet
Beklager at vi ikke har levd opp til dine forventninger. Vi har hatt en krevende høst og ikke klart å leve opp til de standardene vi liker å holde oss innenfor. Jeg håper du har fått ryddet opp i saken din og kontakter oss om det er noe du fortsatt venter på?
Gode på kundeservice og svarer kjapt på spørsmål både på mail og telefon.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Så elendig kundeservice at jeg har aldri opplevd maken. Bilen min ble påkjørt mens den ladet i beg. mars. Jeg sendte over alt av bildebevis, vitner som så hendelsen, tid og sted (kunne hentet ut kameraovervåkning) og alt jeg antar at et forsikringsselskap trenger for å løse en ganske enkel sak. Rådgiver bad meg fikse skaden så jeg gjorde det. Deretter hørte jeg ingenting. Selv når jeg purret på saken fikk jeg ingen svar. Det tok 10 måneder før jeg fikk "saken er løst. vi har refundert egenandelen til din konto". Jeg har fortsatt ikke fått egenandelen, i dag er det over to uker siden. Det tar evigheter på telefon, i plattformen deres får man aldri svar. Det er sjeldent jeg sier det, men for et drittselskap som ikke engang klarer å gjøre jobben sin (som jo er å forsikre ting, som f.eks bilen din)
Dette høres ikke bra ut - jeg håper du kan kontakte oss via sikker melding slik at vi kan få ryddet opp i dette. Forstår godt frustrasjonen og håper vi får ryddet opp i dette.
God hjelp, enkelt å melde inn skader. God informasjon og hjelp underveis.
Takk for hyggelig tilbakemelding.
Dårlig kundeservice. Blir bare henvist til skjemaer på nett.
Byttet forsikringer i 2017 og betaler i dag ca halvparten av hva jeg betalte før 2017 (27000 nok).+avtalene er mye bedre i dag en før 2017