Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har superforsikring, fikk vannskade for 6 mnd siden. De sendte et firma som skulle se på skadene og utarbeide en takst. Konklusjonen var at hele gulvet måtte rives opp og det måtte legges nytt. Firmaet sa at enten kunne jeg ordne alt selv eller de kunne ta på seg oppdraget. Pga helseproblem ønsket jeg at de skulle utføre jobben. De har ennå ikke utbedret den! Når jeg ringer (hvis jeg er så heldig å komme igjennom) er saksbehandler aldri tilstede og kundebehandleren vet ikke når han er tilbake. De kan ikke ta imot beskjed om at han skal ringe meg tilbake. Anbefaler IKKE Storebrand.
Har ikkje tatt tak i reiseforsikringssak etter 2 måneder. Ingen kommunikasjon. Viss eg kjem gjennom på telefon etter 1 times venting, får ein lovnad om behandling, men ikkje meir enn det...
Dårligste og lengste saksbehandlingstiden jeg har vært borti. Får ikke svar på henvendelser og ikke kontakt med saksbehandler. Over en måneden siden jeg meldte inn. Jeg bytter forsikringsselskap.
Sendte inn forespørsel om bytte av forsikring. Fikk kjapp tilbakemelding, god og grundig gjennomgang. Prisen var bra og tilbudet ble akseptert.
Er veldig fornøyd med oppfølgningen og råd fra rådgiver. Storebrand anbefales på det sterkeste.
Dem frister kunder med bare noe pynt, innholdet er bare tull, deres takstmann gidder ikke gjøre en dritt, tilslutt skriver de en rapport som er kjempe enkelt for dem, fordi de gidder hjelpe kunder, alt de tenker på er å spare for forsikring selskapet, det er ingen å møte i Storebrand, berokrati, dårlig service, bare ring og prøv det tar evighet for å få svar, billig dritt er de spørre meg, ikke benytt dere av de tullingene, verken bank eller forsikring er bare tull,
Veldig god kundeservice og raske tilbakemeldinger på spørsmål. Kan trygt anbefale Storebrand.