Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand er for stor og tenker kun på selskap. Hvis kunde har problemer, akseptere selskap ingen ting men hvis di må betale noen, da venter du for lang tide.
Prisen er for høyt i forhold til andre selskaper. Må konkurrere bedre på pristilbud.
Treig oppfølging. Feil info gitt. Ansvarsfraskrivelse.
Veldig tilgjengelige før man signerer kontrakten, deretter er det helt umulig å få tak i dem. Også nå at jeg har avsluttet forsikringen klarer jeg ikke å få tilbake pengene som de skylder meg. Det verste forsikringsselskapet jeg har hatt så langt!!
Har ikke hatt behov for skadeutbetaling, så omtalen er basert på pris/ytelse.
Har ikke noe annet relevant å omtale dem i forhold til. Aldri hatt noe skadeoppgjør derfra.
Vell, min situasjon gjalt tyveri på bilen. Jeg fikk altså ikke dekt en eneste ting jeg hadde i, men de var disponible til å gi meg 5000 om jeg skiftet låsen som var brutt opp som ville kostet 8000 i egenkapital bare. Tankegangen er jo meget utrolig der de mener jeg har selv glemt å låse døren, men fortsatt vil dekke *litt*. Et ord har jeg #svinn styr unna denne forsikringa, billig men ubrukerlig om noe skulle skje.