Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får ikke hjelp når en trenger det! Først var der i forhold til reise som var planlagt før covid-19 som Storebrand var vanskelig med! Ble sendt videre uten hjelp. Så var der en mobil på reise som ikke kunne dekkes på reise forsikring, hvor beskjeden var at den gikk på innbo. Men ei heller der ble det hjelp å få! På tide å bytte!
Fantastisk hyggelig og hjelpsom service, sto på 50 prosent ved en feil i 5 måneder, men jeg ble saatt opp til 60 og får pengene som er overtrukket trukket av neste faktura Utrolig priser gor ungdommer, bilforsikringen er 500kr billigere enn gjensidige!
Vannskade garasje. Dårlig håndværker forsøker å reparere tre ganger. Storebrand vil ikke bruke annen håndværker, og nu er der igen vann i garasjen!!
Jeg hadde en ganske gunstig årlig pris på hus, innbo, reise og bil hos Storebrand, men når uhellet først var ute, så hadde jeg forventet mer. Lite profesjonelle kundebehandlere, lang ventetid på telefon og saksbehandling. Lite informasjon å få, både på nett og telefon. Byttet til Gjensidige og fikk bedre forsikringsvilkår, litt rimeligere årlig pris og en hyggelig kunderådgiver som hjalp meg. Et enkelt bytte
God erfaring. Ingenting negativt å utsette på Selskapet. Sjekker andre kun pga pris.
Lang saksbehandlingstid, vanskelig å få kontakt med kunderservice og noen dårlige erfaringer med kundebehandlere. Styr unna! Langt bedre erfaring med IF og DNB forsikring.
Kundeservice som aldri kan oppnåes på telefon. Forsikringsfakturaer som kommer uanmeldt uten at man har takket ja til forsikringen.