Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Savner å kunne ta lettere kontakt uten å bruke chat.
Du kan ringe oss og om det gjelder en skadesak finner du direktenummeret og kontaktinformasjon til din kundebehandler på "Mine skadesaker".
Vann inn i hybelen i huset etter "hans". Nå er det gått over 2 uker siden de var på befaring fra skadefirma, rapporten er enda ikke sendt til Storebrand. I mellomtiden har det kommet fukt og sopp (?) på vegger og inventar til leieboer, og inneklima er uutholdelig for vedkommende som har astma og sett seg nødt til å flytte ut. Ingen hjelp å få hos Storebrand, de må vente på rapport. Det er helt hårreisende! Idag har vi forsøkt ringe hele dagen uten å få kontakt med noen, ingen har heller ringt opp igjen. Vi angrer bittert på at vi byttet til Storebrand.
Takk for at du sier i fra og vi må bare beklage. Både vi og våre avtaleparter jobber nærmest døgnet rundt i disse dager etter Hans og nå sist styrtregnet på Østlandet. Dette er ekstraordinært og selvsagt ikke slik det skal være. På innlogget side på Storebrand.no får du direktekontakt med din kundebehandler. Ta kontakt her og forklar situasjonen, så skal vi selvsagt se om vi kan hjelpe med en foreløpig løsning. Forsikringsbransjen har nær 7000 skadesaker etter Hans alene og det har derfor oppstått en knapphet på tørkeutstyr og håndtverkere som kan bistå. Utstyr er på vei inn fra resten av Europa og vi håper at dette snart er under kontroll.
Oppgjør er veldigt bra, kjøp av forsikring kunne vært bedre ,
Takk for at du likte oppgjørsprosessen vår, men synd at salgsprosessen ikke svarte tilsvarende til forventningene. Tips oss gjerne om hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Jeg er ut etter en bra forsikring selskap, siden jeg har så mange biler er pris viktig
Tusen takk for at du valgte oss og vi satser på at du ikke vil bli skuffet.
Ble utsatt for hærverk på egen ny innkjøp brukt båt på henger utenfor egen bolig i midten av juni mnd 2023. Storebrands takstmann ga en altfor lav takst og utbetaling av oppgjøret tok hele 8 uker selv etter gjenattte purringer både til takstmann og til storebrand pr tlf og mail. Da var sommeren og båtlivet over for min del. Så derfor mister Storebrand meg og min familie alle våre forsikringer. Min anbefaling er at en styrer unna Storebrand forsikring pga overnevnte.
Dette høres ikke bra ut og det er bare å beklage på det sterkeste at vi ikke har klart å levere på dine forventninger til oss som selskap. Slik skal det selvsagt ikke være og jeg vil gjerne se nærmere på din historie for å lære av våre feil.
Veldig proft og ryddig selskap. Hadde skadesak og pengene var på konto dagen etter. Anbefales
Tusen takk, godt å høre at vi levde opp til forventningene og vårt eget ønske om å være Norges beste forsikringsselskap.
Jeg regner med at etter overgang fra IF vil det ta tid med rutiner og bruk av ny levrandør