Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tapte 30.000 på en bil som var kaskoforsikret i forhold til verdien merkeverkstedet satte. Bilen ble kondemnert, men ble likevel reparert og går fortsatt i det samme området med de samme skiltene flere år senere. Kanskje det lønte seg å reparere bilen likevel? Erstatningen jeg fikk var elendig. Lave priser på forsikring, men elendig dekning på skade i tillegg til arrogante saksbehandlere og dårlig service. Har flyttet alle mine forsikringer, og kommer ALDRI tilbake til Storebrand.
Ble lurt til å oppta fond som viste seg å være tapsbringende. Tok ikke ansvar ved klage.
Ikke verst på pris, men helt elendig behandling i etterkant av liten parkeringsskade.
For lite tilgjengelig og dyrt. Ved forsøk på kontakt tar det for lang tid før det oppnås kontakt med saksbehandler.
Stiger ikke bonus hver år og vanskeli å komunikere med dem.
Likte at de ikke maste på meg som alle andre selgere gjorde når jeg lette etter forsikring. Har jo enda ikke (bank i bordet) Hatt bruk for forsikring så vet ikke annet en det. Er jo også fornøyd med prisene da.
Hver gang da jeg ringte Storebrand for å spørre noe var de hyggelig og fikk alltid svar på det jeg lurte om.