Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ingen direkte kontaktopplysninger til saksbehandler ved skadesaker, minimum 30 minutters ventetid på sentralbordnummer. Kan sende melding på åpne saker, men de leses sjelden/aldri av saksbehandler, så sentralbord må ringes så de kan purre på saksbehandler. Elendig service, saker som burde vært løst på minutter drar ut i månedsvis.
Etter at egenandel for skade er det ikke gjort noe med saken. 4 mnd etter med er det ikke gjort noe. Ringt og fortsatt skjer ingenting, bortsett fra at ingen vet hvem saksbehandler som har saken er. Virket som han ikke jobber der. Venter fortsatt på at skade skal utbedres.
Gode prisen og vilkår som er gode sammenlignet med andre selskap. spesielt gjennom avtalen med huseierne.
Skadesaker fra 6. Mars 2022,! Enda ikke hørt noe, kundesenteret sier de sender melding til saksbehandler som skal ta kontakt, hver gang jeg ringer. De beklage seg så mye, men dekker seg bak det fordi ingen tar tak i skadesakene. Det skjer ikke. Hører ikke noe fra de. Hva er vits med å ha forsikring da? Nå får Storebrand ordne opp! Kommer til å ringe de flere ganger hver uke til saksbehandler eller noen andre behandlere tar kontakt! Kommer aldri til å gi meg her! Anbefalles desverre ikke!!
sendte ingen 1hjelp, ingen tørk på en vannskade, dårlig oppfølging av saken. dem er billig og dette av en grunn.
Behjelpelige, tålmodige, høflige og ærlige. Lang ventetid på telefon, bra at de ringer opp når det er din tur. Savner en app, tungvint å måtte logge inn på nettside.
Storebrand har i flere år gitt meg en bra forsikring med god pris.