Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen spesielle opplevelser, verken positive eller negative.
Brukbart men kan bli bedre. Har også forsikringer i IF.
Har alltid gitt god service på telefon, og kunnet svare på spørsmål.
Har bare gode erfaringer, hjelpsomt kundesenter, så det så.👍
Lange telefonkøer, dårlig på tilbakemelding. Håpløse ved skade! Aldri igjen.
Dem er lite behjelpelig, prøver hele tiden å påføre kunden ekstra kostnader ved å endre forsikringen uten varsel, aller helst i helgene da man ikke kan ringe dem. Min anbefaling er å holde seg langt vekke og heller, om så, betale de ekstra kronene. For all den ergrelsen jeg har vært igjennom med Storebrand bare for å få tegnet en forsikring hos dem er ikke verd de tusenlappene jeg skulle spare..
Men vil foreta en prisundersøkelse da jeg synes det er viktig å sjekke dette.