Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, og fullstendig overkjøring av kunder. Kundeservice er totalt uinteressert i krav til kundebehandling, og kjører på med sine beklagelser uten å foreta seg noen som helst forbedringer. Kundesenteret etterspør ikke evaluering, og er ikke interessert i kundetilfredshet. Hjelper ingenting med gode tilbud og priser, når kundene får beklagelser, dårlig behandling, og forbedringer blir ignorert av kundesenteret.
Jeg har all forsikring og pensjon hos Storebrand, men rabattene de fronter, virker ikke reelle. Jeg har aldri hatt så dyre forsikringer før, som nå. Tror ikke tilbudet gjennom jobben gir stort mer i lommeboken, enn det hvem som helst andre fordelskunder hos Storebrand, har. De er gode på å informere om paragrafer og tilbud. Skulle ønske vi i bedriftsavtalen vår, hadde en fast kontaktperson i Storebrand å henvende oss til, for en effektiv dialog rundt våre private forsikringer. Skuffende at vi må ha to kundeforhold i familien, fordi jeg ikke er biologisk far til begge barna.
Meget gode priser på alle mine forsikringer og hyggelig, rask og profesjonell service ved skade på bil. Kan virkelig anbefales.
Fornøyd med de, topp service. Lurer på å bytte hvis noen kan gi et betydelig bedre tilbud. Vært der i flere år.
Veldig misfornøyd med skadeutbetalingen. De finner en hel del å trekke for som jeg aldri har opplevd med et annet selskap.
Generelt bra. Får hjelpe raskt på kundeservice. Ingen skader.
Storebrand gir meg fortsatt det beste tilbudet etter over to år med Tesla S.