Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vannskade garasje. Dårlig håndværker forsøker å reparere tre ganger. Storebrand vil ikke bruke annen håndværker, og nu er der igen vann i garasjen!!
Jeg hadde en ganske gunstig årlig pris på hus, innbo, reise og bil hos Storebrand, men når uhellet først var ute, så hadde jeg forventet mer. Lite profesjonelle kundebehandlere, lang ventetid på telefon og saksbehandling. Lite informasjon å få, både på nett og telefon. Byttet til Gjensidige og fikk bedre forsikringsvilkår, litt rimeligere årlig pris og en hyggelig kunderådgiver som hjalp meg. Et enkelt bytte
God erfaring. Ingenting negativt å utsette på Selskapet. Sjekker andre kun pga pris.
Lang saksbehandlingstid, vanskelig å få kontakt med kunderservice og noen dårlige erfaringer med kundebehandlere. Styr unna! Langt bedre erfaring med IF og DNB forsikring.
Kundeservice som aldri kan oppnåes på telefon. Forsikringsfakturaer som kommer uanmeldt uten at man har takket ja til forsikringen.
Bilen min har fått sprek på rute og har byttet ruta betalte 2000 kr egen andel men forsikring prisen gikk opp 57 kr hver måned på grunn av glass skade
Langvarig kundeforhold - god service og bra tilbud