Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling uten at de har sjekket fakta godt nok. Saksbehandler tar ikke kontakt selv etter mange lovnader om at det skulle de gjøre.
Nekter konsekvent å erstatte rettmessige krav.Holder seg konsekvent til egne betalte takstmenns uttalelser, uten å utvise eget skjønn.
Hadde veihjelp ifm punktering på campingvogn, veldig rask og god service
Umulig å komme gjennom pr telefon Ellers ok, men sen behandling
Opplevde at selskapet vr billig i forbindelse med bytte fra annet selskap men at de deretter trinn for trinn priserseg oppover slik at de ikke lenger er konkunsedyktige.
Et forsikringsselskap som ikke tar ansvar og prøver å alltid gjøre alt de kan for å ikke utbetale erstatning.
Virket veldig flott når jeg ble kunde. Nå, jeg skal ut av dette selskapet. Kø på telefon. Saksbeh ringer ikke opp. Sendt x antall meldinger,de blir ikke besvart. Kundeservice er fraværende.