Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hver gang da jeg ringte Storebrand for å spørre noe var de hyggelig og fikk alltid svar på det jeg lurte om.
Helt greit, men ble plutselig en god del dyrere fra nå i desember.
Det jeg trenger. Greie priser og lette å forholde seg til.
Etter å ha satt opp en avtale med dem ble jeg anbefalt avtalegiro. Dette ble ordnet av meg ved første betaling av fakturaen som jeg fikk tilsendt på mailen når jeg mottok forsikringsavtalen. Det som da skjedde var at jeg tydeligvis ikke fikk fler faktura inn i nettbanken min til min avtale om avtalegiro som dem rådet meg til. Avtalegiroen står og har stått aktiv hos meg hele tiden. Det Storebrand har gjort er å sende faktura i post til min folkeregistrerte adresse som da var på min hjemplass nord. Denne hadde jeg ikke forandret pga jeg er under omskolering. Man er ikke påkrevd å skifte folkeregistrert adresse på grunn av det. Så disse fakturaene har jeg ikke fått før jeg fikk en SMS om at mine forsikringer var oppsagt og sendt til inkasso. Og bilen min vil bli avskiltet. Jeg har betalt den eneste fakturaen jeg har fått. Jeg har avtalegiro med Storebrand som avtalt. Jeg betalte inkassokravet selv om jeg er uenig i at jeg må betale gebyr på det. Jeg har fortsatt ikke aktiv forsikring fra Storebrand selv om jeg betalte dette kravet for snart 1 uke siden. Jeg er avhengig av bil og dem vil ikke aktivere forsikringen min for dem må behandle saken. Dem har mottatt bekreftelse både fra meg og inkassoselskapet forrige uke på at kravet er betalt. Så nå sitter jeg uten forsikring på mine 2 hus og 1 bil. Dette mener jeg er totalt uakseptabel håndtering fra Storebrand. Forsikringen burde settes aktiv med en gang innbetalingen fant sted. Dessuten mener jeg kravet og omkostningene er feil. Det er ikke min feil at dem ikke har fulgt dem som ble avtalt. Jeg vil selvfølgelig betale, og har trodd at dette ble trekt på min avtalegiro hver måned som avtalt. Min beklagelse er at jeg fysisk ikke har gått inn hver måned og sjekket at dette skjedde.
Så langt veldig bra god informasjon og hyggelig veileder.
Har verken noen positive eller negative ting å medele.
Jeg syns det er litt dyrt skulle vært billigere for ungdommer under 24 år.