Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stor prisøkning og byråkratisk skadebehandling med kun internett behandling.
Det var ikke godt å høre, det skal alltid være mulig å ringe oss og få svar på dine spørsmål og ved å bruke vanlig brev om dette foretrekkes.
For ikke å ha noen skadesaker ble jeg belønnet med en prisøkning på 29 % på bilforsikring.
Noen av forsikringsproduktene våre har hatt en ganske kraftig prisøkning på grunn av skadeinflasjonen (prisen på det å reparere skadene) og antall saker. Derfor er det nok ganske mange som opplever det samme som deg bransjen i disse dager. Mener du det er noe feil, ring vårt Kundesenter på 915 08880 for å ta en prat.
Hvor min oppfatning var at hvis noe ble stjålet ble dette dekket av forsikring. Hos Storebrand blir dine forespørsler ikke engang tatt opp med deg, blir blankt avslått uten å få prate med et eneste menneske. Håpløs attitude når du først kommer i kontakt med noen hos dem
Bra pris for gode dekninger. Flere tusen billigere i året, for samme dekning som i andre selskaper :)
Takk for hyggelig tilbakemelding!
De bruker ekstremt lang tid på å behandle saken. Meldte inn skade 12 november og har enda ikke avsluttet saken etter over 2 mnd. En helt enkel vannskade i gulvet fra kjøleskapet.
Rask og enkel oppgjør forsikring saker.. Vil anbefaler Storebrand forsikring.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Meget ryddig og god service men alt for høye priser.
Takk for tilbakemeldingen - skadeinflasjonen har dessverre medført at forsikring generelt har blitt kostbart det siste året.