Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I had a small injure on my car and considered if use insurance or not. Storebrand asked me to create a case. I did it and realized it will be expensive on long term if I use the insurance to cover. Then I decided NOT to use it. But Storebrand reduced my bounce anyway, even they didn’t pay 0kr for this case. I wrote and called them. Either no response or arrogant personnel trying to push problem away rather to help client. It just waste time to deal with Storebrand, then I change to other company
elendig service, ingen kontakt person. brukte 7 mnd på ein liten skade, kom ingen vei.
Vanskelig å få tak i ang forsikring sak på bil. Holder meg unna Storebrand så langt som det går. Ikke verd pengene man betaler for forsikring hos dem. Styr unna sier jeg
Så langt utførte mine behov, fått utført de tjenesten jeg jeg trenger ;)
Hadde opplevd så dårlig Storebrand reiseforsikring . Ingen ansvarlig . Ringt mange ganger ingen tok ikke telefon Styr unnå.
Elendig forsikring som ikke dekker deg om du utsettes for tyveri. Penger ut av vinduet med andre ord.
Ingen direkte kontaktopplysninger til saksbehandler ved skadesaker, minimum 30 minutters ventetid på sentralbordnummer. Kan sende melding på åpne saker, men de leses sjelden/aldri av saksbehandler, så sentralbord må ringes så de kan purre på saksbehandler. Elendig service, saker som burde vært løst på minutter drar ut i månedsvis.