Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lurt til å oppta fond som viste seg å være tapsbringende. Tok ikke ansvar ved klage.
Ikke verst på pris, men helt elendig behandling i etterkant av liten parkeringsskade.
For lite tilgjengelig og dyrt. Ved forsøk på kontakt tar det for lang tid før det oppnås kontakt med saksbehandler.
Stiger ikke bonus hver år og vanskeli å komunikere med dem.
Likte at de ikke maste på meg som alle andre selgere gjorde når jeg lette etter forsikring. Har jo enda ikke (bank i bordet) Hatt bruk for forsikring så vet ikke annet en det. Er jo også fornøyd med prisene da.
Hver gang da jeg ringte Storebrand for å spørre noe var de hyggelig og fikk alltid svar på det jeg lurte om.
Helt greit, men ble plutselig en god del dyrere fra nå i desember.