Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
sendte ingen 1hjelp, ingen tørk på en vannskade, dårlig oppfølging av saken. dem er billig og dette av en grunn.
Behjelpelige, tålmodige, høflige og ærlige. Lang ventetid på telefon, bra at de ringer opp når det er din tur. Savner en app, tungvint å måtte logge inn på nettside.
Storebrand har i flere år gitt meg en bra forsikring med god pris.
Vi er et konsern som er i rask vekst, og består av ialt 5 aksjeselskaper; innen person-, bud- og varetransport, samt droneoperasjoner. For oss som konsern er det viktig å ha direkte "single point" kontakt med en person i forsikringsselskapet som kjenner våre selskaper, våre behov og kan yte råd og veiledning, når vi har behov for kontakt.
Blir lurt av storebrand. Har blir på kjør av en anen bil, jeg fikset selv min bil men fikk ikke omkostninger av motpart forsikring
Selskapet avslår skade på svært tynt grunnlag og henviser til en irrelevant uttalelse fra Finansklagenemda. De er heller ikke lydhøre for innsendt klage. Selve behandlingsprosessen er helt upersonlig og lite imøtekommende. Skaden er heldigvis beskjeden i størrelse, men prinsipielt gjør Storebrand Forsikring en elendig vurdering her. Vi bytter.
Vannlekasje på byggning. Skaden var meldt inn den 09.03.2022 Nå har det gått nesten 3 måneder uten at det er gjort noe. Takstmannen selskapet sendte på befaring konkluderte at utbedringskostnader blir 85 000,- Selskapet overførte til konto mi 21 000,- uten min samtykke og pengene har jeg ført tilbake i full hast. Nå får jeg ingen kontakt med kontaktperson i Storebrand. Selskapet skylder på Polygon, men prosjektleder i Polygon virker uforstående til saken. Har blitt en kasteball imellom, mens vannen lekker inn i snart 3 måneder. STYR UNNA DRITTSELSKAPET.