Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skadesaker fra 6. Mars 2022,! Enda ikke hørt noe, kundesenteret sier de sender melding til saksbehandler som skal ta kontakt, hver gang jeg ringer. De beklage seg så mye, men dekker seg bak det fordi ingen tar tak i skadesakene. Det skjer ikke. Hører ikke noe fra de. Hva er vits med å ha forsikring da? Nå får Storebrand ordne opp! Kommer til å ringe de flere ganger hver uke til saksbehandler eller noen andre behandlere tar kontakt! Kommer aldri til å gi meg her! Anbefalles desverre ikke!!
sendte ingen 1hjelp, ingen tørk på en vannskade, dårlig oppfølging av saken. dem er billig og dette av en grunn.
Behjelpelige, tålmodige, høflige og ærlige. Lang ventetid på telefon, bra at de ringer opp når det er din tur. Savner en app, tungvint å måtte logge inn på nettside.
Storebrand har i flere år gitt meg en bra forsikring med god pris.
Vi er et konsern som er i rask vekst, og består av ialt 5 aksjeselskaper; innen person-, bud- og varetransport, samt droneoperasjoner. For oss som konsern er det viktig å ha direkte "single point" kontakt med en person i forsikringsselskapet som kjenner våre selskaper, våre behov og kan yte råd og veiledning, når vi har behov for kontakt.
Blir lurt av storebrand. Har blir på kjør av en anen bil, jeg fikset selv min bil men fikk ikke omkostninger av motpart forsikring
Selskapet avslår skade på svært tynt grunnlag og henviser til en irrelevant uttalelse fra Finansklagenemda. De er heller ikke lydhøre for innsendt klage. Selve behandlingsprosessen er helt upersonlig og lite imøtekommende. Skaden er heldigvis beskjeden i størrelse, men prinsipielt gjør Storebrand Forsikring en elendig vurdering her. Vi bytter.