Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Til å stole på med god dekning. Grei oppfølging. Fikset bilberger kjapt.
Det var hyggelig å høre - håper det gikk fint med både deg og bilen din.
Har vært kunde hos storebrand i 2 år nå, de er billig og har vært uproblematisk å ha med å gjøre ved hendelser. Ser nå bare om det er noen som kan konkurrere med dem på pris.
Prisen på forsikring henger sammen med prisutviklingen i samfunnet ellers. Når skadene blir dyrere, gjennom dyrere reparasjon og annet, blir det også dyrere priser på forsikringene. Derfor har også våre priser økt betydelig denne vinteren og det merkes nok godt på lommeboken. Beklager det, men vi håper at du likevel finner oss konkurransedyktige og blir hos oss.
Værste forsikringsselskap, de lurer folk med biligere pris enn andre seleskaper og når det skjer noe uhell så bruker de værste vilkår for å slippe å betale erstatning.
Om du er i tvil om vi har vurdert saken din riktig eller mener vi har gjort feil, kan du klage til oss. Du har også rett til å få vurdert saken i Finansklagekontoret uten at det koster deg noe.
Veldig fornøyd med Storebrand. Prisene har økt noe derfor sjekker jeg litt rundt.
Prisen på forsikring henger sammen med prisutviklingen i samfunnet ellers. Når skadene blir dyrere, utlignes det med dyrere priser på forsikringene. Derfor har også våre priser økt betydelig denne vinteren og det merkes nok godt på lommeboken. Beklager det, men vi håper at du likevel finner oss konkurransedyktige og blir hos oss.
Var fornøyd helt til nå. Har plusset på prisen på forsikering. Ikke bra.
Prisen på forsikring henger sammen med prisutviklingen i samfunnet ellers. Når skadene blir dyrere, utlignes det med dyrere priser på forsikringene. Derfor har også våre priser økt betydelig denne vinteren og det merkes nok godt på lommeboken. Beklager det, men vi håper at du likevel finner oss konkurransedyktige og blir hos oss.
Enkel, men ikke nødvendigvis på en god måte. Jeg syntes det var mye feil med utregningene av forsikringene. Ut fra dette ville jeg ønsket en samtale på vurdering av forsikringene men fikk en reduksjon uten samtale.
Svært mange av våre kunder ønsker heldigital kontakt med oss. Ta imidlertid gjerne kontakt med vårt Kundesenter eller send oss en sikker melding på våre nettsider, slik at du blir trygg på at du har fått den forsikringsdekningen du ønsket.
Bruker ekstremt tid på kundeservice. Kunde behandler sier rett ut at de er overarbeidet
Beklager at vi ikke har levd opp til dine forventninger. Vi har hatt en krevende høst og ikke klart å leve opp til de standardene vi liker å holde oss innenfor. Jeg håper du har fått ryddet opp i saken din og kontakter oss om det er noe du fortsatt venter på?