Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synes det går tregt med forsikringsoppgjør ved uførhet.
I mange år tok jeg ikke tak i forsikringssituasjonen min, og betalte pliktskyldig fakturaene som kom. Da jeg til slutt tok tak i det oppdaget jeg at jeg hadde betalt for to nesten helt like forsikringer i flere år. Selv kundebehandler var enig i at dette var rart. Siden det var samme forsikringsselskap ville jeg heller ikke fått dobbel forsikring selv om jeg betalte dobbelt. Mulig det er mitt ansvar å sjekke opp i slike ting selv, men jeg syns det er dårlig at de har latt det gå så lenge uten å informere meg.
God kundeservice og skadeoppgjør, greie priser og informasjon.
Vanskelig å få kontakt med banken, lange ventetider. Dårlig oppfølging på saker. Bra pris og rente.
Har holdt hva de lovet og fikk ikke prishopp etter første år.
Veldig raske og flinke til å løse mine problemer eller henvendelser.
Hadde en vannskade i hageleiligheten. Storebrand sendte en takstmann som hadde til hovedoppgave å frikjenne Storebrand for et hvert ansvar. Valgte å flytte alle mine forsikringer etter denne triste opplevelsen.