Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sommerbil brukes ofte av entusiaster som passer på bilen. Årlig pris er alr for høy i forhold til rissiko. Helt urimelige priser på sommerbil. Selv om beregningen er satt fra Års pris så er vi brukere ikke dumme. Helt urimelig årspris! Ta kunden på alvor i hele livs forsikrings perioden. Spill på lag med kunden, med åpne kort.
Får raskt tilbakemelding når jeg trenger svar. Sender inn mail eller chatter også er problemet løst. Kommunikasjon elektronisk fungerer utmerket.
Får ikke hjelp når en trenger det! Først var der i forhold til reise som var planlagt før covid-19 som Storebrand var vanskelig med! Ble sendt videre uten hjelp. Så var der en mobil på reise som ikke kunne dekkes på reise forsikring, hvor beskjeden var at den gikk på innbo. Men ei heller der ble det hjelp å få! På tide å bytte!
Fantastisk hyggelig og hjelpsom service, sto på 50 prosent ved en feil i 5 måneder, men jeg ble saatt opp til 60 og får pengene som er overtrukket trukket av neste faktura Utrolig priser gor ungdommer, bilforsikringen er 500kr billigere enn gjensidige!
Vannskade garasje. Dårlig håndværker forsøker å reparere tre ganger. Storebrand vil ikke bruke annen håndværker, og nu er der igen vann i garasjen!!
Jeg hadde en ganske gunstig årlig pris på hus, innbo, reise og bil hos Storebrand, men når uhellet først var ute, så hadde jeg forventet mer. Lite profesjonelle kundebehandlere, lang ventetid på telefon og saksbehandling. Lite informasjon å få, både på nett og telefon. Byttet til Gjensidige og fikk bedre forsikringsvilkår, litt rimeligere årlig pris og en hyggelig kunderådgiver som hjalp meg. Et enkelt bytte
God erfaring. Ingenting negativt å utsette på Selskapet. Sjekker andre kun pga pris.