Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt bilforsikring siden 2002. Hadde 75% og aldri skade. De gir ikke noe forkorting! Har ikke bil nå.
De er lett tilgjengelig både på telefon og chat. Fått igjen på det jeg har krav på både på reiseforsikring og skadeforsikring.
Hadde fra september 2012 til desember 2013 nedgradert bilforsikringa fra full kasko til ansvar. Januar 2014 hadde jeg telefon kontakt og oppgraderte til full kasko igjen. Så regner jeg med at alt er vel. August 2016 oppstår problemer og jeg tar kontakt med Tryg for leiebil i forbindelse med verkstedopphold. De sier jeg ikke har kasko. De finner så et notat i sin "kontakt logg" som bekrefter samtale i januar 2014, men oppgraderinga var ikke blitt "effektuert. " Dette skal vi ordne sies det og leiebil ordner seg. I desember 2016 åpner jeg forsikrings dokumentet på "min side" og finner at jeg fortsatt står med ansvar forsikring. Etter en chat kontakt blir det innrømmet feil fra Tryg sin side. Min avtale var fortsatt ikke oppgradert i papirene. Dette er for dårlig! Jeg er sjeleglad for denne "loggen "som dokumenterte min henvendelse i januar - 14 og at det var gjort et notat som bekreftet en bestilling på oppgradering. At dette ikke kommer i orden etter at jeg har benyttet meg av rettigheter innenfor kasko dekningen skjønner ikke jeg.
Når det er eldre folk som har forsikringer så syntes jeg at forssikringsselskaper generelt sett bør se etter om forsikringsummene er reelle.
En pågående liten fillesak, der Tryg bare kjører på. Nei nei, flytter alt fra dem i dag. Husk, kommer man ut får noen bagateller, så er vi for små til å ta det videre og det vet Tryg. Arrogant selskap.
Hyggelige og enkle å ha med å gjøre. Bruker litt dyre håndverkere og usikker på prisingen.
Jeg har et godt forhold til tryg. Har hatt biler forsikret av og på i flere år og ingen problemer med det. Hvis prisene endres på årsfakturaen så har jeg forhandlet meg frem til en bedre pris, det har aldri vert noe problem. Alt går jo opp hvert år. Jeg er stort sett fornøyd bortsett fra den ene gangen jeg fikk motortrøbbel nede i fredrikstad sentrum da jeg måtte vente 3 timer på redningsbil i 10 kuldegrader.
Med tanke på at jeg har vært trofast kunde i så mange år uten utbetalinger av forsikringer, så er dette selskapet altfor kostbart.
Svært lang tid å få svar fra Kundeservice. Det har tatt over 1 mnd å få små endringer ifm flytting. Feil avdresse på nytt hus. Har fortsatt ikke anelse hva vi er forsikret for - saksgang pågår enda (startet 5 oktober 2016).
God nettløsning, oversiktlig informasjon og rask respons på henvendelser.
Bra service ved dekning. Ønsker å se om jeg kan få rimeligere forsikringer et annet sted.
Forsikringsselskapet er vel og bra. Men, jeg står selv som eier på bil og forsikring i en alder av 18 år. Da blir årspremien på 12000 ekstremt mye. Likevel synes jeg servicen er veldig bra! Fikk ordnet forsikringen på svært kort tid.
Tryg har økt fullverditaksten med 19% på ett år på bolig. Premien er økt med 20 %.
Innboforsikringen i Gjensidige hadde gått opp med nesten 20 % (aldri hatt skade). Gikk derfor inn på Trygs side, la inn data, og fikk opp at det skulle koste 59,- pr mnd. Det var 210,- billigere enn Gjensidige. 210,- er ikke rare greiene, men noen må fortelle forsikringsselskapene at de har konkurranse, så jeg trykket aksept. Ringte så Gjensidige og sa opp innboforsikringen der. Fikk så faktura fra TRYG. Da kostet det ikke lenger 59 pr mnd. De hadde nemlig lagt på grunnpremie kr 200,-! Og var ikke villige til å fakturere 59 x 12 som var avtalt. Jeg tviler sterkt på at dette er lovlig. Ringte selvfølgelig TRYG og annullerte avtalen. Slike sleipe triks blir for drøyt.
Veldig bra pris på reiseforsikring, rabatter ved flere forsikringer og rask dekning ved legehjelp i utlandet. Litt høy pris på bil og ulykkesforsikring. Øker også prisene hvert år, men ikke med mye.
Forsikringene var greie nok, dyr husforsikring men gode barneforsikringer. Forferdelig rot med fakturaer er grunnen til jeg bytter forsikringsselskap.