Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tryg har over 2 skade saker jeg har omgått sitt eget regelverk, og dekker kun delvis skaden vår. Når vi klager saken inn blir vi oppringt av en usaklig og uhøflig kundebehandler som kun er interessert i å høre sin egen stemme, og som klapper på røret midt i samtalen om saken. Vi trekker samtlige forsikringer ut av Tryg. Anbefaler ingen lengre å ha forsikring hos Tryg.
God brukergrensesnitt på Min side. Enkel å bruke (har bare trengt å bruke dyreforsikingenn én gang)
Er ok på pris men ikke best. Bruker tryg, da de har medlemsfordeler gjennom NITo
Sist tilbud fra Tryg forsiking var veldig overpriset sammenlignet med andre med de samme objektene og forsikringsvilkårene. Etter en stund tar ny forsikringsagent kontakt og har en særdeles aggresiv salgsteknikk. Ved flere tilfeller blir det forsøkt presset/lurt ut informasjon selvom jeg ga beskjed om at det ikke passet, og vedkommende skulle komme på "hjemmebesøk". Vedkommende utviste liten respekt for mine synspunkter og svar, og hele telefonsamtalen ga en dårlig opplevelse.
Har Tryg helseforsikring via jobb. Veldig dårlig applikasjon, tungvint grensesnitt. Fikk ikke support, ble bedt om å kontakte fastlege. Hva er vitesen da?
For dyr på bilforsikring og boligforsikring. Så derfor kan jeg ikke gi bedre karakter
Ber de kommunisere på Mail grunnet feil opplysninger i forsikringsavtaler (står ting jeg ikke har opplyst om) To ganger har jeg vært i kontakt per chat, men det løser ingen ting. De har ikke sagt opp mine forrige forsikringsavtaler som avtalt og nå faktureres jeg fra flere selskaper.