Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et selskap som sender fakturaer, og kommer dui en situasjon som der du trenger hjelp, pulveriserer de ansvaret og løper fra sine forpliktelser. Har hatt behov for forsikring en gang i livet for 1 mnd siden, fryserhavari og jeg haddde da såkalt pluss forsikring. Meldte inn skade og snakket med en sakbehandler og det så ok ut, var tilbakemeldingen. Så begynte de å flytte saksbehandlere mellom innboo, bygg og såkaldt ytre påvirkning og mente til slutt jeg ikke hadde dekning....... Tryg er ikke mitt selskap på hverken, BIL x2, BOLIG, REISE, MC, Snøscooter, traktor, fritidsbolig, hund eller livsforsikring mer. Alt er flyttet til et forsikringsselskap ikke et premie innkrevings selskap. Skygg unna dette selskapet.
Dei øker prisene med 2000 pr år så no vil jeg bytte til rimeligere selskap ettersom jeg snart blir alderspensjonist
Uoversiktlige endringer og dårlig informasjon om prisøkninger. Ser ikke hva endringer/prisøkningen utgjør i kroner. Liten, ingen godgjørelse for å være skade fri igjennom mange år. Svak kundebehandling.
Hadde ulykke ekstra forsikring. Alle vilkår var oppfylt i forsikringsvilkårene, og fikk avslag. Klaget og de endret avslags grunnen, ble bare mer og mer usaklig. Saken har blitt behandlet av kloakkrotter. Slummen av slum, elendig saksbehandling og tar ikke hensyn til personvernloven. Alt tryg lover får meg til å grøsse og lurer på om det er lovlig. Styr unna dette selskapet hvis dere vil være forsikret. Man er ikke forsikret hos tryg, man er lurt.
Svarer ikke på eposter på ukesvis, flere timer ventetid på telefon, og ringer kun opp en gang om du velger oppringing. Framstår nesten som at de med vilje trenerer skadesaker med små beløp i håp om å slippe utbetaling. Krangler om 50-lapper på det de vil dekke. Null bistand eller veiledning rundt hjemtransport etter bilberging.
Dårlig med dialog, for helt andre opplysninger enn det du spør. Se etter andre selskaper
Jeg har nå for andre gang sendt en melding til Tryg forsinkring og bedt om et tilbud (en gang tidlig i juli og en gang i august), men der har man valgt å ikke svare. Jeg kan ellers ikke si veldig mye om produktet, men alle andre forsikringer som jeg hadde å gjøre med er normalt lynrask med å svare, så det lover ikke bra.