Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det skjer et ran med meg og hvatt på sykehus. PGA ikke betalt siste Regning. Når jeg kom tilbake fra sykehus og betalt regning, selskap vil ikke akseptere en riktig sak. Mitt Ran sak 2 ganger viste Adresseavisen og politi anmeldte papir, akseptere ikke.
Tryg kan bli bedre på å følge opp sakene sine, gi riktig informasjon, være tilgjengelige, og opptre som om de har lest saken din når de ringer.
Litt tull når jeg skulle få på plass avtale. Presset veldig på Ulykke og Kritisk sykdomsforsikring, selvom jeg flere ganger sa nei. Antar at dette er en slags bonusforsikring. Avtalene med forsikringene jeg valgte ble god og har godt forhold til kundekontakten.
Hvis du ønsker fortgang i behandling av forsikringsoppgjøret ditt bør du nok velge ett annet selskap. De lover 5 uker behandlingstid, som skyves til 7 uker og etter 7 uker er det fremdeles ingen som har ringt deg eller prøvd å kommunisere at de i det hele tatt jobber med saken. Ikke er de billigst heller.
Super enkelt å få svar på ting du lurer på. Rask saksbehandling og rask utbetaling.
Reiseskade/corona-sak hadde ikke blitt avklart uten at jeg brukte timer på telefonen. Innsendt dokumentasjon var "ikke tilgjengelig" for saksbehandler.
Dårlig oversikt på web over mine forskjellige avtaler/forsikringsobjekter - Dette vanskeliggjør min egen jobb med å holde oversikt, og kunne lett vært forbedret fra Tryg sin side. Som ett resultat er det vanskeligere å følge opp eventuelle prisendringer ifra år til år. - Hyggelige kundebehandlere. - Lite informasjon om "valgmuligheter" ifht å benytte forsikring eller ei ved uhell, og eventuelle konsekvenser ifht. kostnader. - Ok skadeoppgjør, men egenkost ifht. økt premie er ikke tydelig forklart eller lett tilgjengelig på nettsiden/kontoen min.