Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt behov for å bruke forsikringen men den stiger i pris automatisk uten god forklaring. En konkurrerende agent tilbyr å dele overskudd med sine kunder? Jeg ønsker en mer ansvarlig deling av ansvar og kostnader. Jeg ønsker også en forklaring på hvorfor jeg blir tildelt utgiftene med å tilby nye kunder rabatt på nett. Ellers kan jeg ikke si noe om kundeforhold etter skade, men prisøkninger er dessverre dårlig fundert til meg som passiv bidragsyter til Tryg sin kapitalbase.
Lang ventetid og litt dårlig kundeservice på chat og tlf.
Er veldig vanskelig å få automatisk trekk vær måneded.
Seriøs, serviceinnstilt, men kan være vanskelig å få svar fra
Har bil i Enter og øvrige saker i Tryg... Samme selskap.. Nesten. Uryddig og unødvendig?
De første årene helt grei å ha med å gjøre, det var først når vi flyttet i sommer at problemene begynte å vi skulle gjøre endringer på forsikringene. Etter det har det vært bortimot umulig å bli kvitt dem. Aldri opplevd å høre om andre som ikke har fått sagt opp forsikringen uten at de har gått over til et annet selskap som må Si opp for dem. I tillegg til at de er blitt alt for dyr i forhold til ka enn får tilbake. Styr unna.
Lovet penger inn på konto. Saken oppe og avgjort. Ikke kommet noe etter flere tlf. Så ligger den plutselig til behandling igjen. Gjelder død hund.