Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt TRYG nå i 14 år. Har vært meget fornøyd så langt med deres måte å håndtere saker på. Jeg har ikke hatt mye skader, men fikk et problem med at kloakken til vår bolig kolapset delvis. Hva skade ble i sum vet jeg ikke, men det ble en større jobb. Trygg hadde sikkert funnet argumenter for å ikke ta denne skaden, men de mukket ikke. Tvert imot var de meget behjelpelig med å få utbedret dette og gjorde opp for seg i beste stil. Stor honnør til TRYG og takk for dette.
Prisgunstig. Fikk båtforsikring når ikke andre ville. Fikk grei hjelp når jeg trengte det, kaskoskade på bil. Hyggelige kunderådgiver.
Sen saksbehandling, dårlig kommunikasjon og oppgjør. Burde informert tidlig, manglende dokumentasjon på begrunnelse.
Har ikke hatt noen negative opplevelser i mitt kundeforhold
Jeg har bestilt på mobil forsikring til bil. Bekreftelse og så videre skal jeg få på e-post. Da kommer ingenting. Ingen regning, avtale eller noen annet. I går fikk jeg inkassovarsel på brev og da ringte jeg. Etter samtale på telefon betalte jeg utstående krav men dette vært vanskelig og opprette nytt avtale. Etter 2 time igjen på telefonen bli samtale avbrud på grunn av dekning og jeg er lei og kast bort time kun på mobil. Aldri hatt så treg og dårlig service.
Måtte sjekke hva jeg faktisk betaler av forsikring, noe jeg skulle gjort for lenge siden. Det er lett å bli lurt på økte priser uten at man merker det når fakturaen blir betalt automatisk i banken hver måned, dette vet de å utnytte tydeligvis. Sparer flere tusen i året ved å bytte, men venter ennå noen tilbud før endelig bytte.
For et ufattelig dårlig selvskap. Blir forklart tre forskjellige ting av tre forskjellige personer. Virker som de ikke snakker sammen på det kontoret der. Bare å styre unna