Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig kommunikasjon og kundebehandling fra Tryg veihjelp og skadebehandling. Styr unna dette selskapet. De er billige av en god grunn. Dersom bilen din stopper i utlandet med bilen forsikret hos Tryg så har jeg følgende beskjed: Lykke til! - Kort oppsummert så ønsker de ikke hjelpe deg, men å få saken avsluttet fortest mulig til enhver pris. Her må du virkelig stå på kraven dine og lese villkåren nøye før du ringer. Og: villkår er formulert såpass åpent at de kan tolkes fritt, til fordel Tryg. Skaff deg juridisk bistand… - De følger deg ikke opp. Ringer ikke tilbake som avtalt eller svarer på viktige spørsmål. Du sitter på telefon døgnet rundt fra det øyeblikket du sitter i veikanten og i ukesvis fremover for å selv spørre etter status og fremdrift. Ingen hos Tryg aner hva de skal eller kan gjøre. - Kunde- og saksbehandlere opptrer passivt, kunnskapsløst og mitt tilfelle arrogant med systematisk bruk av hersketeknikker.
Oppfattes som et bra selskap, men man betaler for det. Har vært kunde i mange år og hatt en skade, den halte litt ut i tid men alt gikk i orden, ikke noe tull.
Vi byttet til Tryg forsikring. Betalte heke forsikringen og trodde alt var i orden. Plutselig får vi purring fra gammelt forsikringsselskap om å betale også hos dem. Det viste seg at Tryg ikke hadde saft opp forsikringene der. De lovte å rydde opp. Vi ringer igjen etter en uke til Tryg for å sjekke status. Ja de skal si opp den andre forsikringen om 1 mnd så da må vi alikevel betale forsikring hos tidligere forsikringsselskap. Dette hadde de ikke tenkt å informere oss om. I tillegg trakk de penger fra en annen person i familien enn kontoen det var betalt fra tidligere. De kunne ikke forklare hvorfor men at man skulle få penger tilbake om ca 1 uke. De ba om unnskyldning når jeg syntes at det kanskje hadde vært en normal ting p gjøre. Aldr mer..
Ba om at reiseforsikring skulle gjelde alle i husstanden. Når det kom til krav etter tap viser det seg at forsikringen ikke gjelder hjemmeboende barn over 21 år. Jeg erkjenner at jeg ikke har lest vilkårene, men føler meg likevel lurt da det var det jeg ba om.
Ble lovet gull og grønne skoger. Leverte ikke på verken pris, etterrettelighet eller oppfølging
Man må ringe om igjen og igjen for at de skal huske å gjøre noe videre med saken. Jeg ville bare oppgradere forsikring dvs. mere penger til dem hver måned og uansett det er det null respons. Elendig kundeservice.
Jeg er totalkunde og ønsker god rabatt.Hjemme siden er bra.