Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og rask kundebehandling, men de skulle hatt kontinuerlig døgnvakt.
Har fått 5 purringer uten å få en vanlig regning først. Lengste jeg ventet på svar var 1 time og 9 minutter, bare for å få til svar at det skulle de rette på. Men til liten nytte. Kaller det for jæ***ig useriøst.
Har ikke noe bra å si om Trygg forsikring. Opprettet forsikring på ei campingvogn i fjor på juli. Pr dags dato har dem ikke klart å rettet opp at jeg har rett vogn å rett registreringsnummer å forholde meg til. Har hatt gjentatte telefonsamtaler der de lovte at nå var det i orden. Fremdeles rot. Samme når det gjelder avtaler på betaling. Vurdere å flytte forsikringene hvis ting ikke kommer i orden. Møkka lei av å bruke tid å energi på dette. Frekk er enkelte også når jeg prøver å nøste opp i dette.
God og rask service. Brukbare priser på bilforsikring.
Bra er at man slipper egenandel hvis bilen blir bulket på parkering.
Vi har bare godt å si om kundebehandlingen vi har fått. Forsikringsavtalen og årsoppgjørene er oversiktlig og ryddig.
Kundeservice er under lavmål. Skylder på nytt system, men det er ikke kundens feil at det er gått galt. Dårlig krav til systemet, antageligvis ikke testet før satt i gang. Kundeservice er ikke opplært i hverken kundebehandling eller system. Det er mye mer negativt man kan si, men da vi jeg bruke flere timer.