Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fryktelig dyre i forhold til sine konkurrenter! Styr unna! De er ikke noe vits å ringe til en annen gang for å få pristilbud i fra! Sikkert like dyre i fremtiden også!
Til tross for elektronisk skademelding og ja til forenklet saksbehandling. Veldig lang saksbehandlingstid.
God oversikt over innhold og pris som er lett tilgjengelig via web-siden. Forsikringen er knyttet til Nito medlemskap som er forhandlet frem sentralt.
Etter mer enn 15 år som kunde har jeg de siste månedene hatt to opplevelser hvor Tryg overhode ikke leverer. Det ene tilfellet var en utforkjøring med bil hvor de først utbetaler erstatning, og deretter retter regresskrav mot bilfører. Selskapet hevder grov uaktsomhet. Politi og politijurist har kun markert uaktsomhet. Et annet tilfelle ifm. reiseforsikring og forsinket fly (nye billetter), hvor de krever dokumentasjon fra utenlandsk flyselskap om forsinkelse og årsak - noe de selvsagt ikke oppgir. Dokumentasjon fra Flightradar ignoreres.
Et selskap som sender fakturaer, og kommer dui en situasjon som der du trenger hjelp, pulveriserer de ansvaret og løper fra sine forpliktelser. Har hatt behov for forsikring en gang i livet for 1 mnd siden, fryserhavari og jeg haddde da såkalt pluss forsikring. Meldte inn skade og snakket med en sakbehandler og det så ok ut, var tilbakemeldingen. Så begynte de å flytte saksbehandlere mellom innboo, bygg og såkaldt ytre påvirkning og mente til slutt jeg ikke hadde dekning....... Tryg er ikke mitt selskap på hverken, BIL x2, BOLIG, REISE, MC, Snøscooter, traktor, fritidsbolig, hund eller livsforsikring mer. Alt er flyttet til et forsikringsselskap ikke et premie innkrevings selskap. Skygg unna dette selskapet.
Dei øker prisene med 2000 pr år så no vil jeg bytte til rimeligere selskap ettersom jeg snart blir alderspensjonist
Uoversiktlige endringer og dårlig informasjon om prisøkninger. Ser ikke hva endringer/prisøkningen utgjør i kroner. Liten, ingen godgjørelse for å være skade fri igjennom mange år. Svak kundebehandling.