Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lav dekning/UNDERDEKNING på noen av produktene som inngår i fullverdiforsikringen.
Har hatt problemer med min tommel og måtte opereres, ble rask hjulpet og alt ble dekket av Tryg.
Tryg lokker kunder med billige forsikringer som stiger utrolig mye etter første år.
Har vært lojal kunde i mange år, men må diskutere prisoppgangen hvert bidige år. I år økte de bilforsikringen med 30% uten at de kunne forklare hvorfor når jeg ringte. De var heller ikke villig til å redusere noe på prisen. Har aldri hatt skade på bil eller krevd dem for noe oppgjør. Ergo de mister meg som kunde.
Gir meg erstattningssummen som gavekort hos en mye dyrere forhandler, men hvis jeg vil ha pengene utbetalt til konto, da må jeg ta til takke med en lavere sum. Useriøst. Lange telefonkøer uten mulighet for å bli ringt tilbake.
Styr unna Tryg, forskningen er null verdt.Innleggelse epikrise i fra sykehus er ikke god nok dokumentasjon.
Byttet forsikringsselskap for noen mnd. siden etter svært dårlig erfaring med Tryg (har skrevet en omtale her inne tidligere). I denne overgangen har Tryg oppgitt feil prosenttall for opptjent bonus på bil til vårt nye selskap Fremtind. Opplysninger som medførte at vår nye bilforsikring ble fire ganger så høy som først antatt. Vi fikk heldigvis ryddet opp i dette ved god hjelp av saksbehandler i vårt nye selskap. Tryg har videre "glemt" å slette en forsikring og fortsetter å sende fakturaer på denne. Selv etter gjentatte purringer fra saksbehandler i Fremtind har det ikke lyktes Tryg å annullere hverken forsikring eller fakturaer. Jeg stiller meg selv spørsmål ved hvordan så enkle rutiner ikke ivaretas av Tryg og er glad vi snart (forhåpentligvis) er ferdige med dem.