Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle registere ny bil på ein søndag. Prøvde på mobil og nett men fekk berre feilmelding. Når eg ringjer be dei meg snakke med robot som berre sender meg feil svar. Forsikra bilen på eit nytt selskap for og kjøre denne heim med forsikring.
Virket lovende, gode vilkår og lav premie, men når vi trengte forsikring var det i første omgang vanskelig å få tydelige svar, prosessen gikk ekstremt sakte, og når regninga kom viste det seg at det koster 20 000 å oppjustert turtallet på bil i etterkant.
Har ikke hatt behov for å bruke forsikringer så langt.
Vannlekkasje, dekker kun 50% av skaden vi hadde det er for dårlig. Vi som kunde hadde ikke noe å si, her var det takstmann som bestemte ut til det fulle. Altfor dårlig på oppfølging. Vi jobber nå med å bytte til ett annet selskap. Veldig skuffet..
Har i min arbeid som entreprenør innen byggbransjen hatt mange kunder som hatt fuktskader i bolig og hatt store problem i kontakten med Tryg, tross at de hatt legala forsikringsaker med tydelig og lovlig dekning for sine krav, utifra loven og forsikringsvilkåren. Tryg virker nesten å ha satt i system at når kundene ringer, skifter de saksbehandler hver gang, eller så er den egentlige saksbehandleren opptatt og ska ringe opp om en uke, svarstid på mail er en uke, kundene får beskjed om at ikke ringa men at skrive mail (der svarstid er en uke) osv Etter hva jeg har sett er Tryg en "Utryg" forsikringselskap og bør unngås til hver pris.
Priser går opp, gode kunder burde få reforhandle uten selv å ta kontakt.
Er blitt upersonlig, behandlingstid, prisene deres stemmer ikke mot andre.