Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare godt å si om Tryg, anbefaler dem på det varmeste.
Flinke til å fakturere, så flinke at jeg fikk 2 forsikringer på samme bil. Skade sak på knust mobil, var de ikke så raske på, her må jeg løpe byen rundt å innhente kostnadsoverslag selv, før jeg får gleden av å betale masse egenandel. Her er andre av erfaring langt flinkere.
Prisoppgang på henh, 19 og 17 % på bil og hus, For øvrig ingen negative erfaringer - snarere positive,
Hyggelige folk å prate med, raske til å ordne opp i spørsmål.
Det er ikke være nødvendig å være utdannet advokat for å forstå en forsikringsavtale, men det kan være lurt å ha noen grunnleggende kunnskaper om forsikringsrett og forsikringsvilkår før man signerer en avtale. Dette kan hjelpe en å bedre forstå hva som er inkludert og hva som ikke er inkludert i forsikringsavtalen. Mange forsikringsselskaper gir også kundene sine mulighet til å få hjelp og rådgivning fra forsikringsrådgivere eller kundeservice, som kan gi forklaringer på forsikringsvilkår og bistå med å forstå og tolke juridisk språk. Likevel er det viktig å huske på at en forsikringsavtale er en juridisk bindende kontrakt mellom kunden og forsikringsselskapet, og det er derfor viktig å være grundig og nøye i gjennomgangen av vilkårene i avtalen før man signerer. Hvis man har spørsmål eller er usikker på noen av vilkårene, kan det være lurt å søke rådgivning fra en uavhengig advokat eller en annen ekspert på forsikringsrett. Til slutt er det viktig å huske på at forsikringsselskaper har et ansvar for å gi klare og tydelige vilkår i sine avtaler, og ikke bruke komplisert eller villedende språk for å skjule viktige begrensninger og unntak. Tryg svikter kunden på de fleste punktene etter min mening.
Har grei avtale på hus og hytter via utdanningsforbundet men blir straffet for å kjøre BMW M3 og 335i da dette er dårlig priset hos Tryg på tross av at jeg har hatt slike biler i 15 år uten skader..
Oppdaget at bilforsikringen min var ca. 30% dyrere enn hos Storebrand så jeg ville bytte. Storebrand sier de har sendt oppsigelse til Tryg men det er ikke registrert hos de, på Min side. Det er ikke mulig å si opp forsikringen fra Min side på Tryg's nettsider, får kun melding om at den blir sagt opp automatisk om man selger bilen. Det er heller ikke mulig å sende de epost, kun chatbot. Chatboten klarer ikke å hjelpe. Jeg har en jobb med pasienter hele dagen og lite tid til å ringe. Synes det er dårlig at man ikke kan komme i kontakt med kundeservice uten å ringe, eller å gjøre ting selv inne på Min side.