Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd med kundebehandling, rask utbetaling, takstmann raskt på plass, meget hyggelige kundebehandlere.
Greie å ha med å gjøre når man har en skadesak, men ikke når jeg fortalte at jeg vurderte å bytte da fikk jeg 4.500 i påslag på årlige premier.
Har ikke hatt behov for å bruke forsikringen men den stiger i pris automatisk uten god forklaring. En konkurrerende agent tilbyr å dele overskudd med sine kunder? Jeg ønsker en mer ansvarlig deling av ansvar og kostnader. Jeg ønsker også en forklaring på hvorfor jeg blir tildelt utgiftene med å tilby nye kunder rabatt på nett. Ellers kan jeg ikke si noe om kundeforhold etter skade, men prisøkninger er dessverre dårlig fundert til meg som passiv bidragsyter til Tryg sin kapitalbase.
Lang ventetid og litt dårlig kundeservice på chat og tlf.
Er veldig vanskelig å få automatisk trekk vær måneded.
Seriøs, serviceinnstilt, men kan være vanskelig å få svar fra
Har bil i Enter og øvrige saker i Tryg... Samme selskap.. Nesten. Uryddig og unødvendig?