Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært fast kunde i mange år med fast avtale, men det siste halve året har det vært kaotisk, og alt går ut over meg. Jeg har ringt mange ganger samt sendt e-mail uten positivt resultat. Etter at de la om til nytt system har det blitt fullstendig kaos. Det er forskjellige opplysninger man får fra kundebehandling. Nok er nok for mitt vedkommende.
Legger om systemet sitt. For betaling så må du ha pc, fordi nettbrett/tlf ikke har - tegn og legge inn i kidnr. Da kan du ikke betale med dette. Fikk til beskjed om å skift selskap da. De kunne ikke hjelpe.. Det synes jeg er lite service vennlig..
Sum for betaling er ikke i henholdt til avtale. Tilbakebetaling av differansen blir ikke tilbakebetalt som avtalt. Representanten for selskapet er ikke mulig å kontakte på telefon, er aldri tilstede.
Helt topp forsikringsselskap, men vil sjekke pris hos andre :)
Viser til tidligere, ellers ikke spesielt rimelig, selv med "rabatten" ved medlemskap i Utdanningsforbundet.
Dårlig info på "Mine sider". Sliter med fakturasystemet sitt...
Fikk lovnad om personlig kontaktperson, veldig på hugget inntil avtalen var inngått, men meget vanskelig (umulig) å få kontakt ved endringer av forsikring. Stort forbedringspotensiale.