Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde fra september 2012 til desember 2013 nedgradert bilforsikringa fra full kasko til ansvar. Januar 2014 hadde jeg telefon kontakt og oppgraderte til full kasko igjen. Så regner jeg med at alt er vel. August 2016 oppstår problemer og jeg tar kontakt med Tryg for leiebil i forbindelse med verkstedopphold. De sier jeg ikke har kasko. De finner så et notat i sin "kontakt logg" som bekrefter samtale i januar 2014, men oppgraderinga var ikke blitt "effektuert. " Dette skal vi ordne sies det og leiebil ordner seg. I desember 2016 åpner jeg forsikrings dokumentet på "min side" og finner at jeg fortsatt står med ansvar forsikring. Etter en chat kontakt blir det innrømmet feil fra Tryg sin side. Min avtale var fortsatt ikke oppgradert i papirene. Dette er for dårlig! Jeg er sjeleglad for denne "loggen "som dokumenterte min henvendelse i januar - 14 og at det var gjort et notat som bekreftet en bestilling på oppgradering. At dette ikke kommer i orden etter at jeg har benyttet meg av rettigheter innenfor kasko dekningen skjønner ikke jeg.
Når det er eldre folk som har forsikringer så syntes jeg at forssikringsselskaper generelt sett bør se etter om forsikringsummene er reelle.
En pågående liten fillesak, der Tryg bare kjører på. Nei nei, flytter alt fra dem i dag. Husk, kommer man ut får noen bagateller, så er vi for små til å ta det videre og det vet Tryg. Arrogant selskap.
Hyggelige og enkle å ha med å gjøre. Bruker litt dyre håndverkere og usikker på prisingen.
Jeg har et godt forhold til tryg. Har hatt biler forsikret av og på i flere år og ingen problemer med det. Hvis prisene endres på årsfakturaen så har jeg forhandlet meg frem til en bedre pris, det har aldri vert noe problem. Alt går jo opp hvert år. Jeg er stort sett fornøyd bortsett fra den ene gangen jeg fikk motortrøbbel nede i fredrikstad sentrum da jeg måtte vente 3 timer på redningsbil i 10 kuldegrader.
Med tanke på at jeg har vært trofast kunde i så mange år uten utbetalinger av forsikringer, så er dette selskapet altfor kostbart.
Svært lang tid å få svar fra Kundeservice. Det har tatt over 1 mnd å få små endringer ifm flytting. Feil avdresse på nytt hus. Har fortsatt ikke anelse hva vi er forsikret for - saksgang pågår enda (startet 5 oktober 2016).