Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppføring, forsikring skulle blitt fornyet i mai/juni 2016, enda ikke hørt noe eller fått noe faktura. Så anser kundeforhold som opphørt.
Dårlig tilbakemeldinger når jeg ringer. Dårlig oppfølging. Ingen dekning ved vanlige ulykker i hjemmet.
Dårlig oppfølging, har ventet 5 uker på at vår sak skal bli ordnet opp i.
Ikke fornøyd med skadeoppgjør. Har anket på et vedtak i selskapet, men har enda ikke fått svar. Har purret på ved flere anledninger, men det har ikke gitt noe positivt resultat.
Eneste selskap som ikke har regulert prisen opp i år 2.
Grei oversikt på min side. Har god erfaring med Tryg i forhold til oppfølging. Ingen erfaring med skadeoppgjør. Vurderer andre selskap ft, uten betydelige prisavvik vil jeg beholde selskapet.
Godt fornøyd. Alltid fått hjelp når jeg trenger det.