Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt OK. Ikke noe spesielt, har ikke hatt behov for bistand da jeg aldri har hatt noen skade.
God kundeservice og rask og ryddig prosess ved skade. (omfattende parkerinsskade, motparts skyld) Fornøyd med vårt kundeforhold på alle måter.
Dårlig kundebehandling, der kunderbehandlere heller ser på dataskjerm enn å høre på kundene sine. Fikk avvisning på skademeldingen av min ødelagte bagasje (som ikke var sjekket inn og ikke var flyselskapets ansvar). Egen tolkning av skademeldinger og utrolig rotete ift. bytting av min bilforsikring. Jeg fikk en reduksjon av bonus (50 -20%) Selv om jeg ikke aldri har hatt skade på min bil. De mente at det kom fra mitt tidligere forsikringsselskap (hadde 50 % hos dem). Anbefales å unngå dem!
Det meste er bra. Har vært kunde i mange år. Slipper å mase hvert år om sammenligning med andre.
Har opplevd at de ikke er flinke til å sende fakturaer, derfor har jeg fått "ikke betalt i tide" lapp. De på kundeservicen sier at de ikke kan gjøre noe med at vi får fakturaene seint. De er heller ikke flinke til å hjelpe deg hvis du har skadet kjøretøyet ditt.
Rask oppgjør, oversiktlig, enkelt og forandre forsikringer
Tryg forsikring leker med kundene sine. Det tar flere uker å få svar. De lurte meg med å velge en forsikringspakke på mopeden som ikke dekker motorhavari. Jeg spurte tryg om å få den beste forsikringen som dekker alt og da stolte jeg på at det inkluderte motorskader. En moped kjøpt våren 2016 skal ifølge dem få motor stopp sommer 2017. De har kundeveiledere som sender deg bare videre i systemet. Du må regne med flere uker med å få hjelp. Tryg er ikke til å stole på. De er ikke der når du trenger dem i forsikringsaker. De er kun ute etter penga dine og thats it. Håper dere velger et annet forsikringsselskap. Vis ikke så får dere lære på den harde måten slik jeg gjorde.