Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For et ufattelig dårlig selvskap. Blir forklart tre forskjellige ting av tre forskjellige personer. Virker som de ikke snakker sammen på det kontoret der. Bare å styre unna
har egen takstmann som skriver rapporter og konklusjoner til fordel for forsikringselskapet, kunde får ikke medhold i saker i det hele tatt, kundens mening blir kverulert og takstmann finner på saker for at ikke selskapet skal bli erstatnings pliktig. Vil fraråde folk til å bruke dette selskapet. Familie medlem som har vært utsatt for dette. Styr unna!
Vært trofast kunde hos Tryg siden tidlig 2006, og har i den perioden (heldigvis)ikke hatt bruk for å benytte meg av forsikringen, før nå. Et mareritt uten like. Frekke, sarkastiske og innkompentente saksbehandlere som gjør hva de kan for å betale ut minst mulig og prøver å finne alle smutthull de kan. I en sårbar situasjon er dette veldig sårt og frustrende. Som lojal kunde hadde jeg forventet mer. Anbefales ikke! Har et annet selskap på noen forsikringer, og det fungerer uten problemer.
I was on vacation with my family. In 3 days after arrival my son and then my wife got sick. We lost almost one week of our vacation sitting in an apartment. Tryg kindly compensated as treatment, as medicine, as travel cost for these days. No one can return days we’ve lost, but Tryg returned completely expenses for these days. I am pretty happy about it and thinking about extending insurances in Tryg.
Ikke samarbeidsvillig Vil ikke diskutere pris. Arrogant, rot med fakturaer.
Gode priser, men under hendelse av påkjørsel ventet jeg i 5 uker på svar, når siste kundebehandler sa jeg ikke var pliktig å gå gjennom min forsikring for å få saken videre. Brukte selv 45min på å få saken videre. Gi riktig informasjon med en gang er noe de kunne blitt bedre på.
har vært kunde i codan var meget fornøyd der har nå blitt flytta til tryg håper på like bra oppfølging