Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet burde ha en lavere årlig premie særlig på bilforsikring og innbo. Egenandel ved skadet elektronisk utstyr burde være lavere.
De er tilgjengelig når du trenger dem og har veldig grei oppgjør.
Forsikringene ble noe dyrere enn det jeg ble forespeilet, og når jeg sa opp kom de med et nytt og bedre tilbud.... Selvsagt for sent.
Grei kundeservice når jeg har hatt behov for å endre på avtalen.
Anbefaler ingen å gjøre avtaler med dette selskapet. Vert kunde i mange år. Fikk en skade. Og det tar 3 mnder før de greier å forstå at de må svare. Videre tar det minst 3\4 uker hver gang de tar kontakt og det skjer ikke noe i saken. Purret daglig nå i 2 uker selv da uten kontakt. Finn noen som snakker med kundene sine.
Jeg er fornøyd med kontaktpersonen. Jeg vet han kunne gitt bedre pris men alle skal jo spise.
Har ikke hatt denne avtalen lenge. Har ikke opplevd å få kontakt eller bli kontaktet tilbake. Opplevde at de byttet på premien rett etter vi lagde avtale og ga beskjed en mnd senere.