Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde skade med vannrør som sprang lekk - skjult vannlekkasje som ikke var mulig å oppdage. Ble av Tryg definert som en råteskade og stod dermed uten hjelp fra Tryg.
Jeg trodde jeg hadde forsikring med fri leiebil for motorhavari slik jeg tidligere hadde i IF, men det var det vist ikke viste det seg når motorhavari skjedde. Hvis det ikke er mulig å få dette på Trygg, vil jeg flytte til et selskap som har dette igjen.
Vi er generelt sett godt tilfreds med Tryg, men økningen i forsikringspremien for hytter og hus bekymrer.
Det er bra at dem har gode vilkår, men dessverre varierende og korrekt oppførsel fra alle saksbehandlere. Jeg hadde karroseriskade på bilen, som jeg både opplevde negativ oppførsel og til slutt positiv hjelp. Det bør være lik behandling og positivitet når vi har skade. Det skal jo være hjelp når vi har behov. Det er fordel for oss at det ikke oppstår sure og arrogante saksbehandlere.
Kan ikke gi omtale når jeg gjennom alle tider har vært fri for skade. Kontakt med dem tegne forsikring svært hyggelige personer. Forsikring gjennom dem fra tider tilbake som må vel være 20 år er det vel sunt vurdere andre også. Årsak er nok påplusset en del på bilene, forsikring ut over det som jeg ser normalt. Kjørt skadefritt som burde belønnes mer.
De skulle kontakte meg etter at jeg kjøpte ny bil, det gjorde de ikke.
Alt har fungert bra i samarbeidet så langt, ønsker nå å sjekke prisen fordi total premie har blitt høy.