Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever god kundeservice og gode priser igjennom fagforeningen.
Nytt år og nye avtaler... Tryg valgte å øke bilforsikringen min neste år med 15% uten grunn. Mente at de hadde lagt inn maks rabatter, så det var ikke mer å hente. Useriøst aktør når man bare tar å øker såpass mye.
Det ble første og siste gang. Anbefales ikke! Gjør alt de kan for å få deg som kunde, og når det gjelder så er alt vanskelig. Holder heller ikke ord. Høye priser.
God reiseforsikring. Ekstremt høye priser. Klarer ikke å holde min side ajour.
Meget fornøyd med kundebehandling, rask utbetaling, takstmann raskt på plass, meget hyggelige kundebehandlere.
Greie å ha med å gjøre når man har en skadesak, men ikke når jeg fortalte at jeg vurderte å bytte da fikk jeg 4.500 i påslag på årlige premier.
Har ikke hatt behov for å bruke forsikringen men den stiger i pris automatisk uten god forklaring. En konkurrerende agent tilbyr å dele overskudd med sine kunder? Jeg ønsker en mer ansvarlig deling av ansvar og kostnader. Jeg ønsker også en forklaring på hvorfor jeg blir tildelt utgiftene med å tilby nye kunder rabatt på nett. Ellers kan jeg ikke si noe om kundeforhold etter skade, men prisøkninger er dessverre dårlig fundert til meg som passiv bidragsyter til Tryg sin kapitalbase.