Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra, men det går på pris. Om en bytter så må det være noe å tjene.
Veldig bra kundeservice, kort ventetid på telefon, eventuelt ringer tilbake, bra pris eller usikker.. Anbefales.
Enkel nettside og greit å få hjelp. Benyttet Tryg ifm. sykkeltyveri og forsinket bagasje. Fikk raskt hjelp.
Små skader, som bagasje, avlyst reise og lyn/torden ordnes enkelt og kjapt over telefon. Penger på konto dagen etter.
Informasjon selskapet gir i skadesammenheng kan virke direkte missvisende. Lite villig til å hjelpe kunde der og da, mer ivrig til å forevise forsikringsdetaljer. Kan bli mye bedre på å følge kunde opp i første skadesamtale.
Vår erfaring som kunde hos Tryg gjennom en god del år, er god. For mange år siden hadde vi en mindre skade som ble meldt til selskapet. Det økonomiske oppgjøret ble gjennomført til vår fulle tilfredshet. Saksbehandleren hos Tryg var veldig hyggelig og ordnet opp raskt for oss. Men vi synes den samlede premien vi betaler nå, er for høy. Den har faktisk steget med mer enn 12 prosent fra 2016 til 2017. J.
For et forferdelig selskap! Tapte masse penger da huset mitt fikk vannskade. Selv med den dyreste forsikringen hjalp det svært lite! Behandlingen jeg fikk som kunde er stikk i strid med hva jeg forventer! I tillegg så fikk jeg oversikten over forsikringene mine for neste periode. I oversikten kunne jeg se at prisen plutselig hadde doblet seg fra forrige år! Det hadde vært fint med et forsikringsselskap som faktisk også var behjelpelig etter at en skade har inntruffet!