Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å få tak i oversikt over forsikringer, vanskelig å få svar, og de gjorde det svært vanskelig å si opp forsikringene. Det har tatt 4 mndr og utallige telefoner og e-poster for å få avslutte forsikringene. Svindel. De sa til og med opp bilforsikringen vår uten at vi visste om det, og uten at vi hadde sagt den opp selv. Takk og lov for at ingenting skjedde mens vi uvitende stod uten forsikring.
Ikke noe spesielt, men jeg ønsker flere tilbud for å sammenligne priser.
Gode priser og rask behandling. Fin og enkel kundeportal med lett betjening.
Seriøs og god behandling. Mange har gitt meg tilbud men ikke bedre en Tryg.
Jeg har bilforsikringen min i Toyota Forsikring(Gjensidige) og er svært misfornøyd. Har alltid vært fornøyd med Tryg og beklager at jeg skiftet, men prisen var bra og betingelsene var bra. Men kundeservicen er elendig i Gjensidige.
Da vi flyttet hoved forsikringene, siden banken vi har har forsikring å vi fikk en bedre avtale fikk vi bråk med tryg, enda vi skulle beholde ulykke/syke forsikringen på barna på 430kr. i mnd, men det godtok di ikke siden vi ikke har alt hos di, så nå vil di ha hele beløpet for hele året og hvær gang vi ringer så avviser di oss... Så ikke bruk tryg forsikring får di er Dyr arrogant og frekk, man bor i ett fritt land å kan bytte forsikringsselskap når man vill.
De svarer seint på henvendelser og når de svarer er det på en svært arrogant måte. Nesten umulig å komme seg ut av avtaler uten å måtte betale ekstra. De unnlater å opplyse om vesentlige forhold ved avtalene, for eksemepl hvordan de tolker en oppsigelse av en forsikringsavtale. I tillegg er det svært vanskelig å få noen av kundebehandlerne i tale på telefon/chat pga lang ventetid.