Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har bare godt å si om kundebehandlingen vi har fått. Forsikringsavtalen og årsoppgjørene er oversiktlig og ryddig.
Kundeservice er under lavmål. Skylder på nytt system, men det er ikke kundens feil at det er gått galt. Dårlig krav til systemet, antageligvis ikke testet før satt i gang. Kundeservice er ikke opplært i hverken kundebehandling eller system. Det er mye mer negativt man kan si, men da vi jeg bruke flere timer.
Jeg vil skryte litt av folkene som sitter i 1 linje tjenesten og tar telefonen :) Dere er noen flotte mennesker :)
Synes at prisen ligger en del høyere enn andre, men har vært fornøyd med service.
Kundeservice + pris og dekning er bra Har ingen spesielle synspunkter på hva som kan bli bedre.
De er vanskelig å forholde seg til, de er generelt vanskelig å forstå.
Har fått meget god hjelp av Tryg ved skader og annet, men ser i forhold til andre selskaper at prisen er noe høy.