Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De skulle kontakte meg etter at jeg kjøpte ny bil, det gjorde de ikke.
Alt har fungert bra i samarbeidet så langt, ønsker nå å sjekke prisen fordi total premie har blitt høy.
Jeg er godt fornøyd med Tryg som forsikringsselskap.
Ved bilskade i helgene i utlandet er det umulig og få fatt i noen i tryg, fikk bare tak i veg hjelp og de kunne ingenting og bare feilinnformerte oss. Mye borkastet tid den helgen.
Nettsiden deres er oversiktlig og enkel å finne frem i. Men jeg har flere ganger opplevd at forsikringer jeg har påbegynt eller avsluttet pr. tlf ikke har blitt registrert. Noe jeg ofte har oppdaget selv mye senere. Når jeg henvender meg til dem for å oppklare så blir det alltid skyldt på at de har dataproblemer. Jeg ønsker bare å betale forsikringene mine og være trygg på at alt er i orden uten å måtte ettersjekke ofte. Jeg kan referere tilbake til minst fem slike tilfeller i løpet av de få årene jeg har vært kunde. Men de har alltid vært imøtekommende og hjulpet meg når jeg har tatt kontakt. Jeg har ikke hatt noen skadeoppgjør med selskapet.
Har ikke hatt noen problemer med TRYG. Har ikke hatt noen skade.