Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da vi flyttet hoved forsikringene, siden banken vi har har forsikring å vi fikk en bedre avtale fikk vi bråk med tryg, enda vi skulle beholde ulykke/syke forsikringen på barna på 430kr. i mnd, men det godtok di ikke siden vi ikke har alt hos di, så nå vil di ha hele beløpet for hele året og hvær gang vi ringer så avviser di oss... Så ikke bruk tryg forsikring får di er Dyr arrogant og frekk, man bor i ett fritt land å kan bytte forsikringsselskap når man vill.
De svarer seint på henvendelser og når de svarer er det på en svært arrogant måte. Nesten umulig å komme seg ut av avtaler uten å måtte betale ekstra. De unnlater å opplyse om vesentlige forhold ved avtalene, for eksemepl hvordan de tolker en oppsigelse av en forsikringsavtale. I tillegg er det svært vanskelig å få noen av kundebehandlerne i tale på telefon/chat pga lang ventetid.
Forsikringsoppgjør samsvarer ikke med tapt verdi. Forsikringsselger lover forsikringer som ikke eksisterer. De selger dekninger de ikke har. Useriøst og upålitelig.
Alltid hyggelige på telefon, alltid raske utbetalinger.
Hadde flomskade tidligere i høst, og må si at oppgjøret ikke var helt som forventet. Tok lang tid, og reparasjonsmetodene var ikke smarte, i følge byggmester. Tungvint system for utbetaling. Ble misforståelser om hva som var sagt.
Grei service ved oppgjør Uoversiktlige faktura Hva betaler en for.
Samme som over. Snakket med en kundebehandler i går som ikke kunne gi meg konkrete svar på de ulike spørsmålene jeg hadde ang fakturaer.