Vardia Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk kjapp tilbakemld om hvor jeg skulle sende bil ved skade. Bra kundebehandler.
Meldte om tyveri i Spania. De rotet vekk anmeldelsen og tyveri listen, ikke store beløpet ca 11000 kr. De skar seg mellom ett jern gitter pluss sikkerhetsdør
Skuffet over behandlingen og utbetalingen under skaden for 2 år siden! Ble ikke i varetatt når vi sto midt oppi det!
Jeg skulle bytte forsikringsselskap pga pris og fikk et veldig godt tilbud fra Vardia. Jeg leste på denne siden at mange var misfornøyde med de, men snakket med en veldig god selger som forklarte masse om at de hadde gjort endringer og blitt så mye bedre og jeg lot meg lure. Alle forsikringer ble overført, trodde jeg. Jeg begynte hvertfall å få fakturaer fra de. Jeg hadde ikke sagt opp min gamle livsforsikring etter oppfordring fra selger, for den måtte jeg ikke si opp før det var OK hos dem. Da jeg så at det stod Liv på den ene linja på fakturaen fra Vardia ringte jeg de og snakket med en konsulent som kunne bekrefte at det var OK og jeg kunne si opp min livsforsikring hos det andre selskapet, noe jeg gjorde. Etter en stund fikk jeg en mail fra Vardia om at de manglet noen opplysninger på min søknad om livsforsikring, og jeg sendte det til de. Da fikk jeg svar at jeg ikke kunne få livsforsikring hos de pga et dagkirurgisk inngrep jeg skulle gjøre, men at jeg kunne søke etter det. De trodde tydeligvis at jeg skulle dø på sykehuset. Jeg ble ganske fortvilet for jeg hadde sendt mail og sagt at jeg ville si opp alle mine gamle forsikringer, og jeg ville ikke stå uten livsforsikring i et par måneder. Jeg klagde selvfølgelig til Vardia, men fikk da en meget frekk mail tilbake. Jeg sendte mange mailer fram og tilbake. Jeg sendte tilslutt en klage og skrev at jeg ønsket de skulle sjekke samtalen jeg hadde hatt med en av deres konsulenter, men de loggfører tydeligvis ikke samtalene de har med kundene sine for jeg fikk ikke noe svar fra de. Etter det hørte jeg ikke noe mer. Jeg tok kontakt med mitt gamle forsikringsselskap, og fikk tilbake min gamle avtale på dagen. Jeg tenker med skrekk på hvordan de ville håndtert en forsikringsssak når de var så vanskelige allerede før jeg fikk på plass forsikringene mine. NB. Jeg overlevde det dagkirurgiske inngrepet og ble ikke engang sykemeldt.
Prisen øker, selv om man kjører skadefritt og ingen goder av å ha mange forsikringer hos dem
Da jeg tegnet meg på abbonementet her sa jeg i fra at jeg var innboforsikret, men fikk til svar at det skulle dere ordne/slette, det har dere ikke gjort-ergo har jeg betalt dobbelt opp til dere og lofavør så lenge jeg har vært forsikret her, lureri, det har blitt noen kroner til dere ekstra som jeg forventer å få tilbakebetalt for denne tiden! Eva S*
Lang vente tid for å komme i kontakt via telefon. Aldri vært under 20 min telefonkø. Rask til å ta kontakt ved skade oppgjør. For store økninger i forsikringspremier ut fra pristilbud som ble gitt.