WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplever det samme som andre under her! Veldig ivrige på å få deg som kunde, men når du først har godtatt er det håpløst å få respons. Har byttet til annet selskap men de fortsetter å sende fakturaer (måtte blokkere avtalegiro/efaktura på dem) Får ikke noe respons!
Det eneste som er bra med dette selskapet er første telefonsamtalen som lukker deg som ny kunde hos dem, alt du kommer til å oppleve etter det er bare elendigheter, helt til du er uheldig og får skade og bare da møter du det stygge ansiktet bak navnet "WaterCircles". De er svart upresise når de tegner med deg avtalen, med masse små skrift mellom linjene som ingen leser, og når det skjer skade så vil de gjøre deres beste for å ikke dekke skaden. Hold dere laaaaaangt unna #WaterCircles er verst#
Storfornøyd med Watercircles. Rask utbetaling etter skade. Fikk 30% ekstra rabatt med vennebonus da jeg ba kontaktpersonen min ringe mine foreldre også. Mye bedre service enn i Gjensidige
Enkel og grei hjelp til innbo- og bilforsikring av Niklas
Brukte angreretten. Dette har vært et langtekkelig marreritt. Ingen svar fra kundeservice og når de sier at de skal ringe opp igjen gjør de ikke det. Sier de ikke har fått mail osv. Dette har pågått siden i sommer og er forsatt ikke ferdig. Fikk regning fra TFF selv om jeg har vært forsikret i et annet selvskap. De er god på en ting det er å sende faktura!!!! Styr unna
Hei, Dette er ikke slik service vi ønsker å tilby. Kontakt oss gjerne på [email protected] så vil vi hjelpe deg med saken din.
Det var mange feil i detaljene i avtalen. feil i areal, registrert carport istedenfor garasje, 0 km på kilometerstand selv om jeg oppga alle disse opplysningene. Kan føre til uheldigheter ved et uhell.
Hei, Vi ønsker å tilby kvalitet i vårt arbeide. Kontakt oss gjerne på [email protected] så vi kan ta en full gjennomgang for å få rettet opp i feil.
De er billig, men når du har behov for hjelp så er de veldig vanskelig. Har prøvd å diskutere med skade avdelingen ved skade, men der møtte jeg bare motstand. Byttet selskap for å få hjelpen jeg betaler årlig premie for.