WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk en nøye gjennomgang av alt av forsikringer, både de vi hadde - og de vi skiftet til! Rådgiver har en behagelig fremtoning, og virker til å være trygg på sine produkter - noe som da gjorde det enkelt for oss å bytte til WaterCircles. Vi som kunde kjenner oss trygge på at vi vil bli godt ivaretatt av vår kontaktperson, dersom det skulle være noe.
Ble i utgangspunktet tilbudt en helt ok forsikringsavtale. Ved fornyelse av forsikringen satt de prisene opp 35% og ble plutselig de dyreste. Watercirlce sin markedsstrategi er vel at kunden ikke gidder å samle inn tilbud fra andre selskap. Kundeansvarlig ignorerte henvendelsen min for jeg påpekte at prisøkningen var urimelig. Anbefaler ikke.
Veldig god kundeservice og fornøyd med avtalen. Anbefales på fet varmeste.
Vi hadde sibirkatten vår på «verksted» hos veterinær, og opplevde meget tett oppfølging fra første kontakt. Da veterinæren ringte inn til selskapet, var skadeavdelingen lett tilgjengelig og svarte på spørsmålene som hun hadde. Dermed ble saken også løst kjappere for oss som kunde av WaterCircles. Vi mottok et oversiktlig skadeoppgjør per kun kort tid etter denne samtalen, hvorpå beløpet ble utbetalt snarlig. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med prosessen.
Knallgod kundekonsulent, svarer omtrent umiddelbart.
Veldig fornøyd med både pris og service! Ekstremt hyggelige og hjelpsomme, er veldig fornøyd med mitt valg.
Selskapet er lett tilgjengelig for spørsmål. Prisene er konkurransedyktige over tid, sjekker dette på årlig basis. Oppgjørene i skadetilfeller raske og effektive