WaterCircles Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi skiftet til watercircle høsten 2021. Kontaktpersonen hos dere ga et meget godt inntrykk, og det prismessige i tilbudet var meget bra. Det var knock-out på konkurrentene. Som tidligere forsikringsagent leste jeg vilkårene nøye, og det var ikke noe som manglet til tross for flere tusen kroner i lavere premie pr år for bil og reise. PS. Det kunne kanskje vært bedre dekning av leiebil dersom behovet skulle oppstå, men for oss var ikke det viktig, og det er dekning av leiebil i bilforsikringa.
Bra til du har meldt skade, da melder du skade så finner de alltid noe tull. For unngå dekning
Vil bare oppfordre dere til å styre unna dette selskapet, her prøver de å gi deg tilbud hvor du blir dobbel forsikret, vis du takker nei gjelder ikke tilbudet som oftest er dette tilbudet bedre enn det du har, fikk mail i dag om her er tilbudet men da må du takke ja til alle forsikringer til tross for at rådgiveren viste jeg hadde denne forsikringen fra tidligere mail korrespondanse, Men er hyggelige forsikrings rådgivere som jobber her det skal de ha, kanskje noen er litt ivrigere enn andre med å få solgt forsikringer, og snakker fint om hvor linke de er:)
Det er ingenting å utsette på verken salg, pris, oppfølging av kundeforholdet eller skadehåndtering. Hele min familie har flyttet forsikringene hit, og min mormor var dessverre i et uhell med bilen (det er meg som håndterer alle forsikringene). Etter at skaden inntraff, så har det vært helt suveren oppfølging og håndtering fra innmelding ble gjort. De har gode store avtaler rundt om i landet. Skaden er taksert, godkjent, reparasjon er booket og leiebil står klar allerede kort tid etter at skaden inntraff og ble meldt inn. Jeg vet dette selskapet har fått litt negativ omtale tidligere, men etter å ha jobbet selv i forsikring de siste 4 år (ikke samme selskap), så kan jeg sterkt anbefale WaterCircle sin bilforsikring ut fra egen erfaring. Dessverre er det slik at forsikringsselskapene ofte ikke får noen tilbakemelding fra kunder som er fornøyd, men kun fra de som har vært misfornøyd med eller uten grunn. Tilbakemeldinger gjenspeiler derfor ikke ofte snittkunden, så det er viktig å premiere også når forsikringene gjør en god jobb som i dette tilfellet.
Dette er utrolig god service de hjalp meg med bytte og utrolig bra priser, og en rolig overgang.
God service, respekterer kunder og er hyggelig og imøtekommende. Det er ikke vanskelig å be dem om hjelp :-)
Opplever det samme som andre under her! Veldig ivrige på å få deg som kunde, men når du først har godtatt er det håpløst å få respons. Har byttet til annet selskap men de fortsetter å sende fakturaer (måtte blokkere avtalegiro/efaktura på dem) Får ikke noe respons!